Zadbaj o swoje zdrowie już dziś!

Zamów telefonicznie 889 354 116

Polityka wymiany towarów

Polityka wymiany towarów 

W sklepie Ortofit dbamy o komfort i satysfakcję naszych klientów. Jeśli zamówiony produkt okaże się w nieodpowiednim rozmiarze, umożliwiamy szybką i prostą wymianę.

1. Warunki wymiany

  • Wymianie podlega wyłącznie towar nowy, nienoszony i nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu (jeśli takie było).

  • Prośbę o wymianę należy zgłosić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

  • Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz wymiany rozmiaru.

2. Koszty wymiany

  • Klient pokrywa koszt odesłania paczki do sklepu.

  • Sklep Ortofit pokrywa koszt ponownej wysyłki nowego rozmiaru do klienta.

3. Procedura wymiany

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany kliknij tutaj aby otworzyć

  2. Odeślij produkt wraz z formularzem na adres:

    Ortofit – Dział Wymian
    Rakoniewicka 15A, Grodzisk Wielkopolski, 62-065

  3. Po otrzymaniu paczki i weryfikacji stanu produktu, niezwłocznie wyślemy nowy rozmiar.

  4. O wysyłce poinformujemy Cię e-mailem lub SMS-em.

4. Dodatkowe informacje

  • Jeśli dany rozmiar jest niedostępny, zaproponujemy inny wariant lub zwrot środków.

  • W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania lub uszkodzeń zastrzegamy sobie prawo do odmowy wymiany.

  • Polityka wymiany nie ogranicza prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

📞 KLIKNIJ ABY ZADZWONIĆ